Header Close dialog
myDictionary.de No Leader

Türkçe-Almanca  İnternet Sözlüğü

HOŞGELDİNİZ
  ÇORBAYA TUZ
  TÜRKÇE ÇEVİRİ
  ALMANCA ÇEVİRİ
  SÖZLÜĞE GİT
  BİZİ TAVSİYE EDİN
  İLETİŞİM / KÜNYE
  SSS
  YASAL UYARI
  İSTATİSTİK

No Link Block 4

Deutsch DEUTSCH     Türkçe TÜRKÇE   Türkçe-Almanca-Sözlük   Türkçe-İngilizce-Sözlük  
DUYURU +++ Forum Büyüyor: Yakında devreye girecek yeni forum konu başlıklarıyla verdiğimiz hizmeti genişleteceğiz +++ ...Sevgi ve Selamlarımızla... myDictionary.de ekibi...

Gönül İşleri, SMS, Sohbet ...

Gönül İşleri başlığı altında yazılmış bir metin ve bu metne ilişkin bütün yanıtlar bu sayfada yer almaktadır. Formu kullanarak bu konuya ilişkin yeni bir cevap yazabilirsiniz.

Almanca Karşılığı Aranıyor
İçindekiler  |  Forum Girişi  

Tercümesi Aranan Kelime
bu konudaki azmin bizleri ne kadar çok sevdiğini gösteriyor :))
Örnek
was heisst das denn?
Yorum
vielen lieben dank
katzenkind 08.04.2011 12:45:56

Önerilen Çeviri
katzenkind, du liebes...schön dich zu sehen! - Ick hab dir so vermisst! :-))
Örnek
bist noch in der "mother-stadt"? oder etwa...

'Istanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı " :-)
Yorum
Übersetzung:

azim: Entschiedenheit/Entschlossenheit/Entschlusskraft/Zielstrebigkeit/Tatkraft....

Deine Entschlossenheit in dieser Angelegenheit lässt erkennen, wie sehr du uns gern hast/magst....
nora 08.04.2011 13:37:18

Önerilen Çeviri
ohhh, liebe *freu*
Örnek
wie schoen, dich wiederzusehen!! ich hatte zwischendurch schon mal ein, zwei fragen eingestellt, aber die sind garstig ignoriert worden und dich hab ich auch lang dann nicht "aktiv" gesehen
Yorum
hab vielen lieben dank fuers uebersetzen! geht´s dir gut? bin uebrigens immer noch in berlin. sei feste gedrueckt, yours
kk
katzenkind 08.04.2011 14:11:45

Önerilen Çeviri
*dear kitty cat*
Örnek
danke der nachfrage! man lebt so vor sich hin... ja so langsam kommen die frühlingsgefühle mit voller vorfreude auf den sommer...
Yorum
nie im leben würde ich deine fragen ignorieren:-) hast recht, war lange nicht "aktiv"...
bis denne...
be hugged!
nora 08.04.2011 22:15:37

Önerilen Çeviri:
çğış...
Örnek:
çğış...
Yorum:
çğış...
Rumuz:
çğış...

No Sycscrapper

myDictionary.de'yi ana sayfanız yapın | Favorilerinize ekleyin | Bizi tavsiye edin