|
|
|
 |
DUYURU |
|
|
|
|
Gönül İşleri, SMS, Sohbet ...
|
|
|
 |
|
 |
|
Gönül İşleri başlığı altında yazılmış bir metin ve bu metne ilişkin bütün yanıtlar bu sayfada yer almaktadır. Formu kullanarak bu konuya ilişkin yeni bir cevap yazabilirsiniz. |
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
Almanca Karşılığı Aranıyor |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tercümesi Aranan Kelime |
Hilfe, ohne punkt und komma - ich verstehe es einfach nicht |
Örnek |
slm rita nasılsn tamam canım sen bilirsin nasıl istiyorsan öyle yap ama ben dürüstce söyledim senin üzülmeni istemedim sana mms attıgımı bilmiyor sen türkiye,ye geldiginde neden benimle ilgilenmiyor diyecek ve bana hak vereceksin kendine iyi bak benim AŞKIMA da iyi bak sizleri seviyorum by by |
Yorum |
|
Rita |
21.07.2010 21:03:40 |
|
|
Önerilen Çeviri |
Hallo Rita, |
Örnek |
wie geht es dir? Ok schatz du musst es wissen, tu es, wie du es möchtest, aber ich habe es dir aufrichtig gesagt. Ich wollte nicht, dass du traurig wirst. Er/Sie weiss nicht, dass ich dir eine mms geschickt habe. |
Yorum |
Wenn du in die Türkei kommst, wird er/sie sich fragen, warum du dich nicht um ihn gekümmert hast und du wirst mir Recht geben. Pass auf dich auf und pass auf meine Liebe auf. Ich liebe euch.
by |
ercan |
22.07.2010 15:24:38 |
|
|
Önerilen Çeviri |
Vielen Dank fürs Übersetzen! |
Örnek |
|
Yorum |
|
Rita |
23.07.2010 16:40:11 |
|
|
Önerilen Çeviri |
...verbesserungen...wer hat wen... |
Örnek |
sen türkiye,ye geldiginde neden benimle ilgilenmiyor diyecek ve bana hak vereceksin - Wenn du in die Türkei kommst, und dich wunderst, warum er/sie sich nicht um dich gekümmert hat, wirst du mir Recht geben. - |
Yorum |
Wenn du in die Türkei kommst, wird er/sie sich fragen, warum du dich nicht um ihn gekümmert hast und du wirst mir Recht geben. - Sen Türkiye´ye geldiğinde, o kendi soracak ki, sen onunla neden ilgilenmedin diye, ve bana hak vereceksin.... |
luna |
25.07.2010 20:39:20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|