|
|
|
 |
DUYURU |
|
|
|
|
Gönül İşleri, SMS, Sohbet ...
|
|
|
 |
|
 |
|
Bu sayfada, Gönül İşleri başlığı altında yazılmış bir kayıt ve bu kayda ilişkin bütün cevaplar yer almaktadır. |
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
Almanca Karşılığı Aranıyor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tercümesi Aranan Kelime |
der macht mich wahnsinnig! |
Örnek |
tabi yavrucum,dogru diyorsun.önceki sevgilin,senin paranı yedi.o,güzel oldu.ben senden hediye istedim,diye manfatçı oldum degilmi.senin paranda gözüm olsaydı,bana verecegin yol parasını,veya senden,daha fazla para isterdim.parasını yersem ahı benden çıkar dedim,arkadaşlara.hanım efendi.bana bidaha hakaret etmeye kalkışma.sen git ilişkimizi kıskanan,başkasının sözünü dinle,olurmu.oraya gelecek olursam,ne senden uçak parası isterim nede,kendimi sana karşı küçük düşürürüm, nede orda çalışırım. |
Yorum |
|
ara |
08.12.2010 13:50:47 |
|
|
Önerilen Çeviri |
Die unendliche Geschichte Teil 346535 :-) |
Örnek |
Ja Darling recht hast du, dein vorheriger Lover hat dein Geld ausgesaugt, war aber nicht weiter schlimm, ich hingegen bin von dir wegen ein, zwei Geschenke zum Abzocker abgestempelt worden nicht wahr? Hätte ich wirklich ein Auge auf dein Geld geworfen, würde ich die von dir versprochene Reisekosten, oder noch mehr Geld verlangen. Zu meinen Freunden habe ich gesagt, wenn ich ihr Geld ausgebe schickt sich das nicht werte Dame. |
Yorum |
Also wage es nicht nochmal mich anzupöbeln. Tanz du lieber bei denjenigen an, die eifersüchtig auf unsere Beziehung sind und höre auf deren Wort, okay. Sollte ich dahin kommen, will ich weder das Geld für das Flugticket, noch lasse ich mich von dir weiter schmählern. Auch werde ich dort nicht arbeiten.
|
zztop |
08.12.2010 15:35:19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|