Header Close dialog
myDictionary.de No Leader

Türkçe-Almanca  İnternet Sözlüğü

HOŞGELDİNİZ
  ÇORBAYA TUZ
  TÜRKÇE ÇEVİRİ
  ALMANCA ÇEVİRİ
  SÖZLÜĞE GİT
  BİZİ TAVSİYE EDİN
  İLETİŞİM / KÜNYE
  SSS
  YASAL UYARI
  İSTATİSTİK

No Link Block 4

Deutsch DEUTSCH     Türkçe TÜRKÇE   Türkçe-Almanca-Sözlük   Türkçe-İngilizce-Sözlük  
DUYURU +++ Forum Büyüyor: Yakında devreye girecek yeni forum konu başlıklarıyla verdiğimiz hizmeti genişleteceğiz +++ ...Sevgi ve Selamlarımızla... myDictionary.de ekibi...

Gönül İşleri, SMS, Sohbet ...

Bu sayfada, Gönül İşleri başlığı altında yazılmış bir kayıt ve bu kayda ilişkin bütün cevaplar yer almaktadır.

Almanca Karşılığı Aranıyor
Cevap Ver  |  İçindekiler  |  Forum Girişi  

Tercümesi Aranan Kelime
Gözlerim...bitte helft mir :)
Örnek
Wäre jemand so lieb, mir folgendes zu übersetzen:

GÖZLERİM GÖZLERİNDE ÖĞRENDİ SEVMEYİ, FAKAT NE YAZIKKİ ANLATAMADI HİSLERİMİ SEN BİR GÜLSÜN BENDE DİKENİ İNAN BANA DELİCESİNE sevdim seni gerçekten ama
Yorum
Vielen Dank schonmal für eure Hilfe!!
Ben 09.11.2010 19:36:38

Önerilen Çeviri
*
Örnek
romantisch, wenn ich mal länger zeit hab und keiner mir zuvorkommt folgt übersetzung, auch als türke/-in muss man sich da verkopfen, so spricht man ja nicht täglich :-)
Yorum
Detlef du kannst es sicher besser übersetzen!
Nuni 09.11.2010 20:43:39

Önerilen Çeviri
*
Örnek
das wäre lieb, komme hier auch mit Wörterbuch leider nicht weiter und es interssiert mich natürlich brennend ;-)
Yorum
Ben 09.11.2010 20:51:06

Önerilen Çeviri
...
Örnek
Meine Augen haben in deinen Augen zu lieben gelernt, aber wie schade, dass ich meine Gefühle nicht ausdrücken konnte. Du bist eine Rose, ich bin ein Dorn daran. Aber glaube mir, ich liebte dich wirklich wie ein Verrückter.
Yorum
Nuni, wieso glaubst du, dass ich es besser könnte?
Detlef 09.11.2010 21:16:33

Önerilen Çeviri
...
Örnek
Korrrektur: ... wie schade, dass sie (gemeint sind die Augen) meine Gefühle nicht ausdrücken konnten ...
Yorum
Detlef 09.11.2010 21:45:24

Önerilen Çeviri
*
Örnek
Vielen, vielen Dank :-)
Yorum
ben 09.11.2010 21:47:43

Önerilen Çeviri
@detlef
Örnek
Habe nur festgestellt, daß du bisher die treffendsten Übersetzungen abgeliefert hast. Lob...
Yorum
Nuni 10.11.2010 20:50:27

No Sycscrapper

myDictionary.de'yi ana sayfanız yapın | Favorilerinize ekleyin | Bizi tavsiye edin