Header Close dialog
myDictionary.de No Leader

Türkçe-Almanca  İnternet Sözlüğü

HOŞGELDİNİZ
  ÇORBAYA TUZ
  TÜRKÇE ÇEVİRİ
  ALMANCA ÇEVİRİ
  SÖZLÜĞE GİT
  BİZİ TAVSİYE EDİN
  İLETİŞİM / KÜNYE
  SSS
  YASAL UYARI
  İSTATİSTİK

No Link Block 4

Deutsch DEUTSCH     Türkçe TÜRKÇE   Türkçe-Almanca-Sözlük   Türkçe-İngilizce-Sözlük  
DUYURU +++ Forum Büyüyor: Yakında devreye girecek yeni forum konu başlıklarıyla verdiğimiz hizmeti genişleteceğiz +++ ...Sevgi ve Selamlarımızla... myDictionary.de ekibi...

Gönül İşleri, SMS, Sohbet ...

Bu sayfada, Gönül İşleri başlığı altında yazılmış bir kayıt ve bu kayda ilişkin bütün cevaplar yer almaktadır.

Almanca Karşılığı Aranıyor
Cevap Ver  |  İçindekiler  |  Forum Girişi  

Tercümesi Aranan Kelime
kiralik ev arioyrum
Örnek
suan kendime kiralik ev ariyorum.gazeteden sizin ilanizini bildum.evinizin fiyati nekadar.lütfen bana adresinizi söylermisiniz eve bakmam lazim.isitma parasi ev kirasinin iicndemi?
Yorum
hewi 03.09.2010 18:35:05

Önerilen Çeviri
Ich suche ein Mietshaus
Örnek
Im Moment suche ich für mich selbst ein Mietshaus. Ich habe Ihre Anzeige in der Zeitung gefunden. Wie teuer ist der Preis Ihres Hauses? Bitte schreiben Sie mit Ihre Adresse. Ich muss das Haus sehen. Ist ???? in der Miete enthalten?
(Den letzten Satz versteh ich leider nicht ganz :( )
Yorum
Ohne Garantie
misstuerkei 03.09.2010 22:29:44

Önerilen Çeviri
...verbesserungen...
Örnek
Mietshaus - ist ein Haus mit mehreren Wohneinheiten allesamt einzeln zu vermieten -
kiralık ev - Haus/Wohnung(=daire) zu(r) mieten (Miete)
evinizin fiyati nekadar - Wie hoch ist die Kalt-/Warmmiete (bir şeyin ne kadar pahalı (=teuer) olduğu sorulmaz - ev sahibine fiyattan memnun olmadığı imasını verir - ve tabiiki ileri zamanda ödememen korkusunu canlandırır - man sollte nicht teuer sagen - impliziert Kritik und steigert auch die Befürchtung des Vermieters der Interessent kann sich die Miete n
Yorum
eve bakmam lazım - Ich würde gern das Haus/die Wohnung besichtigen - (ev sahibini herhalde mecbura koşmak istemezsin - muss = zorunluk ifade ediyor)
Isıtma parası - Heizkosten (her halde)
en iyisi hangi ek masraflar kiraya dahil diye sor - Welche Nebenkosten sind im Mietpreis drin?
luna 04.09.2010 12:20:56

No Sycscrapper

myDictionary.de'yi ana sayfanız yapın | Favorilerinize ekleyin | Bizi tavsiye edin